بک لینک

قابلیت ثبت نام در وردپرس

timthumb.php

فعال کردن قابلیت ثبت نام در وردپرس ( عضویت )

سلام به دوستداران ورپرس امیدوارم حالتون خوب باشه در خدمتتون هستیم با آموزش فعال کردن قابلیت ثبت نام در وردپرس , شاید شما هم دوست داشته باشید برای سایت وردپرسی خودتون قابلیت ثبت نام قرار بدید ( عضویت ) و کاربرانتون تو سایتتون ثبت نام کنن , اگه تا امروز این موضوع رو نمی دونستید که چجوری باید قابلیت ثبت نام رو در وردپرس فعال کرد یا شاید برای این امکان افزونه لازمه یا نه ؟

نه افزونه ای لازم نیست کافیه به قسمت تنظیمات وردپرس برید ( در پیشخوان گزینه ی تنظیمات ) در بخش زیر منوی تنظیمات گزینه های دیگه ای هم وجود داره برای فعال کردن ثبت نام به تنظیمات همگانی برید مثل تصویر زیر :register-wp

 

همون طور که در تصویر می بینید مرحله ی یک قسمت تنظیمات ( همگانی ) و مرحله ی دوم باید تیک گزینه ی عضویت رو بزنید. خسته نباشید حالا تنظیمات رو ذخیره کنید و از مدیریت سایت برید بیرون ( خارج بشید ) و به صفحه ی  login سایتتون برید , میبینید که یه گزینه به اسم نام نویسی به اون قسمت اضافه شده.

خوب افزونه های زیادی هم برای ایجاد زیبایی در قسمت ثبت نام و برگه ی نام نویسی وردپرس وجود داره که می تونید برای حرفه ای تر شدن بخش ثبت نام  می تونید از این افزونه ها استفاده کنید.

فراموش نکنید با عضویت در خبرنامه جدیدترین های سایت رو در ایمیل خود راشته باشید.

آرزومند بهترین ها برای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *