بک لینک

سوکت پنجره ای که انرژی خورشیدی ایجاد می کند

تولید انرژی الکتریسیته بوسیله سوخت های فسیلی روشی قدیمی گشته است. انرژی خورشیدی انرژی آینده است. با آه وکیاهو سانگ مفهوم سوکت پنجره ای را طراحی نموده اند. آنچه بواقع یک شارژر خورشیدی کوچک است که می تواند به شیشه پنجره متصل شود. پنل شیشه ای در نور خورشید قرار می گیرد و می تواند 1000mAh یک باطری را شارژ نماید. یک خروجی الکتریکی در پیشنه هر وسیله همچون یک گوشی یا هر گجت کوچک وجود دارد که به پریز متصل می شود و شارژ مجدد می گردد.  سوکت پنجره ای,کاربرد سوکت پنجره ای,سوکت پنجره ای چیست  این باطری به 10 ساعت زمان نیاز دارد تا بتواند انرژی لازمه را برای شارژ سایر وسایل برقی کسب نماید. شما هنگامی که صبح بیدار می شودید و آماده می شوید که بر سر کار بروید می توانید سوکت پنجره ای را به پنجره متصل نموده و غروب که به خانه باز می گردید سوکت پنجره ای انرژی لازمه را جذب نموده و آماده بهینه سازی سایر وسایل برقی است.  این وسیله می تواند راه حل خوبی برای افرادی باشد که در طول شب قطعی برق دارند و به انرژی های جایگزین برای رفع مشکلات قطعی برق نیاز دارند.

تولید انرژی الکتریسیته بوسیله سوخت های فسیلی روشی قدیمی گشته است. انرژی خورشیدی انرژی آینده است. با آه وکیاهو سانگ مفهوم سوکت پنجره ای را طراحی نموده اند. آنچه بواقع یک شارژر خورشیدی کوچک است که می تواند به شیشه پنجره متصل شود.
پنل شیشه ای در نور خورشید قرار می گیرد و می تواند 1000mAh یک باطری را شارژ نماید. یک خروجی الکتریکی در پیشنه هر وسیله همچون یک گوشی یا هر گجت کوچک وجود دارد که به پریز متصل می شود و شارژ مجدد می گردد.

این باطری به 10 ساعت زمان نیاز دارد تا بتواند انرژی لازمه را برای شارژ سایر وسایل برقی کسب نماید. شما هنگامی که صبح بیدار می شودید و آماده می شوید که بر سر کار بروید می توانید سوکت پنجره ای را به پنجره متصل نموده و غروب که به خانه باز می گردید سوکت پنجره ای انرژی لازمه را جذب نموده و آماده بهینه سازی سایر وسایل برقی است.

این وسیله می تواند راه حل خوبی برای افرادی باشد که در طول شب قطعی برق دارند و به انرژی های جایگزین برای رفع مشکلات قطعی برق نیاز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *