بک لینک

تخته آشپزخانه تان را به یک گجت آنلاین تبدیل کنید

تخته آشپزخانه تان را به یک گجت آنلاین تبدیل کنید

شرکت الکترونیکی شارپ ژاپن یک تخته آشپزخانه تولید کرده است که علاوه بر کاربرد اصلی یک گجت آنلاین است که به عنوان یک تبلت، ترازو و دفترچه آشپزی نیز ایفای نقش می کند.

تخته آشپزخانه شارپ که تحت عنوان ” چاپ سیک” (Chop-Syc) عرضه شده دارای قابلیت اتصال اینترنتی و سایر مقوله های تعاملی است که کاربر علاوه بر خرد کردن غذا روی آن می تواند فعالیت های دیگری را نیز انجام دهد.

این تخته آشپزخانه می تواند از طریق یک ارتباط وای فای به اینترنت وصل شده و شبیه یک تبلت عمل کند. کاربر روی این تبلت می تواند غذای خود را خرد کند بدون این که نگران صدمه زدن به آن باشد چرا که جنس صفحه نمایش آن از نوع شیشه مقاوم سخت ساخته شده اما از سوی دیگر این صفحه حساس به صورت لمسی عرضه شده است.

تخته آشپزخانه تان را به یک گجت آنلاین تبدیل کنید

چاپ سیک دارای مرورگر خاص خود است، می توان از آن به عنوان ترازو، ماشین حساب و دفترچه آشپزی استفاده کرد و با استفاده از مرورگر آن خریدهای روزانه را به صورت آنلاین انجام داد.

آیان تامپسون رئیس آزمایشگاه های شارپ در اروپا اظهار داشت که این تخته آشپزخانه می تواند با ارائه دستورات غذایی آنلاین مشکل جهانی چاقی را نیز حل کند.

عرضه این محصول توسط شرکت شارپ پرسشهای بسیاری را از سوی کاربران اینترنتی به همراه داشته است که در آن میان می توان به این مسئله مهم اشاره کرد که آیا این تخته قابل شستشو است و آیا شیشه آن به قدری مقاوم است که روی آن بتوان گوشت یخزده خرد کرد و مسئله مهم تر این که علت عرضه این محصول چیست کاربر به سادگی می تواند هنگام آشپزی تبلت خود را به آشپزخانه بیاورد و نیازی نیست که روی آن مواد غذایی را خرد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *