بک لینک

تاریخ عرضه و قیمت ال‌جی V20 لو رفت

 تاریخ عرضه و قیمت ال‌جی V20 لو رفت

شرکت ال‌جی قصد دارد گوشی V20 را در تاریخ ۱۶ شهریور ماه در مراسمی مخصوص معرفی کند. در حالی که هنوز اطلاعات زیادی از این گوشی لو نرفته، یکی از اپراتورهای تلفن همراه در کشور آمریکا اطلاعاتی از قیمت و تاریخ عرضه‌ی آن منتشر کرده است.

اپراتور T-Mobile به این موضوع اشاره کرده که پیش فروش گوشی V20 از تاریخ ۲۴ شهریور ماه شروع می‌شود و در تاریخ ۲ مهر ماه راهی بازار خواهد شد. همچنین مشخص شده که این گوشی با قیمت ۶۵۰ دلار راهی بازار می شود. افرادی که این گوشی را پیش‌خرید کنند، مضامین بیشتری در اختیار می‌گیرند که از بین آن‌ها می‌توان به یک گریپ پیشرفته و ماژول کارت حافظه اشاره کرد. شایعات می‌گویند که این گوشی همانند G5 به شکل ماژولار طراحی شده است.

این تلفن همراه هوشمند اولین محصولی در دنیا خواهد بود که با اندروید ۷٫۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. شایعات می‌گویند که از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ برای آن استفاده شده و یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت QHD دارد. به احتمال زیاد این گوشی همانند V10  صفحه نمایش دوم دارد و یک دوربین جلو روی آن قرار گرفته است. البته در رندرهایی که از این تلفن همراه هوشمند لو رفته بود به وجود دوربین دوتایی روی این محصول اشاره شده است. سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم در پشت گوشی دیده می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *