بک لینک

آیفون 8 فناوری تشخیص چهره دارد

 آیفون 8 فناوری تشخیص چهره دارد

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، در گمانه زنی‌های قبلی از قرار دادن حسگر انگشت در جای فعلی(پایین صفحه نمایش) خبر داده می‌شد. سپس شایعاتی مبنی بر قرار گرفتن آن در پشت گوشی شنیده شد و طی هفته‌های اخیر نیز گفته می‌شود در کل از حسگر اثر انگشت صرف نظر شده و به جای آن از سامانه تشخیص چهره استفاده خواهد شد.

 

البته این موضوع به معنای حذف کامل سیستم شناخت اثر انگشت نیست، بلکه گفته می‌شود از حسگر اولتراسونیک در زیر صفحه نمایش استفاده خواهد شد. بدین صورت که امواج فراصوت را به انگشت می‌رساند و با گرفتن تصویری از اثر انگشت آن را حتی در صورت خیس بودن انگشت شناسایی می‌کند. بدین ترتیب دیگر نیازی به وجود حسگر به صورت فیزیکی وجود نخواهد داشت.

 

 

شایعاتی دیگر نظیر استفاده از دوربینی با دو لنز (3D) ، قابلیت‌های واقعیت مجازی، صفحه نمایش منحنی، شارژ بی‌سیم و صفحه نمایش‌های 5 و 5.8 اینچی به گوش می‌رسد.

 

شنیده شده که آیفون 8 از بیشترین نسبت صفحه نمایش به بدنه در مقایسه با همه گوشی‌های دیگر موجود در بازار برخوردار خواهد بود.

 

 

انتظار می‌رود با توجه به استفاده از سیستم تشخیص چهره، کیفیت دوربین جلوی گوشی هم بالا رود و با توجه به نرم‌افزار جدید واقعیت مجازی که توسط اپل معرفی شد، استفاده از این امکان را دقیق‌تر و بهتر سازد.

 

 

بر اساس ویدیوی منتشره، در آیفون 8 از 2 دوربین به منظور ضبط تصاویر و فیلم‌های سه بعدی استفاده شده است که به طور عمودی قرار گرفته‌اند.

 

تصمیم به تغییرات در آخرین لحظات به معنی تاخیر در رونمایی از آیفون 8 در ماه سپتامبر نخواهد بود. پیش‌بینی می‌شود اپل از سه مدل گوشی به طور همزمان رونمایی کند که دو مدل آن به مانند گذشته از صفحه تخت (LCD) و یک مدل از صفحه منحنی (OLED) برخوردار خواهد بود.

 

گفته می‌شود در طراحی بدنه این گوشی به جای ورق آلومینیومی از دو قاب شیشه‌ای تقویت شده و یک قاب فلزی در وسط آنها استفاده خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *