بک لینک

خرید بک لینک راهکاری علمی جهت سبقت از رقبا

مهمترین دغدغه ی یک میر سایت پس از راه اندازی و شروع یک کسب و کار اینترنتی مبحث فروش است. و در این بین سایت هایی موفق هستند که بازدیدکننده داشته باشند. یکی از عمومی ترین روش تبلیغات در عصر امروز گرفتن بنر، تبلیغات در مجلات حتی تلوزیون و سایر رسانه های دیگر است.  اما اینگونه تبلیغات معایبی دارد و عموماً به شکست منجر می شود. چون اولاً شما تا زمانی که برای اینگونه تبلیغات هزینه کنید ورودی خواهید داشت و در ثانی اکثر ورودی های شما هدفمند نیستند و ممکن است منجر به رشد کسب و کار شما نشود.

اما تبلیغات گوگل همیشه هدفمند بوده و کسی که بر روی لینکی در نتایج گوگل کلیلک میکند احتمال اینکه کاربر وفادار شما باشد خیلی زیاد است. فرض بفرمایید که شما قصد گرفتن یک وام را دارید اولین درخواستی که از شما خواهند داشت این است که ضامنی معتبر معرفی کنید. ساز و کار گوگل هم به همین ترتیب است برای اینکه به گوگل بفهمانید که از بقیه بهتر هستید لازم است که یکسری از سایت ها شما را ضمانت کنند که این همان خرید بک لینک است.

ضامن معتبر در واقع یعنی همان بک لینک با کیفیت اما چه بک لینکی با کیفیت است؟

با توجه به اینکه پیج رنک گوگل همه سایت ها صفر شده است این موضوع باعث شده که خیلی سایت ها شروع به فروش بک لینک کنند و در این میان برخی به علت عدم آگاهی از این موضوع اقدام به خرید بک لینک از این سایت ها کرده و پس از مدتی که نتیجه نمی گیرند نا امید می شوند. پس صرف داشتن پیج رنک برای یک سایت کافی نیست بلکه آیتم های فنی دیگری مانند اتورینی، تراست رنک، رییل پیج رنک، سن دامنه، تعداد صفحات داخلی، کیفیت پیج رنک و … از اهمیت بیشتری برخوردار است. ما در بک لینک سعی کرده ایم آنالیز کلی سایت ها را درج کینم تا کار شما برای خرید راحت تر باشد.

اما روش دیگر رشد در نتایج گوگل خرید رپورتاژ است. که در این روش شما یک مقاله راجع به کسب و کارتان همانند همین مقاله تهیه می کنید که این مقاله در قالب یک پست بر روی سایت درج می شود و از آنجا که این روش دائمی است در بلند مدت تأثیر بسیار مطلوبی بر روی سایت شما خواهد داشت.

راههای ارتباطی با ما به طرق زیر میسر است:

شماره تماس : 09127822012 – 02833788880

ایمیل : info@backlink.ir

اینستاگرام و تلگرام : @backlink_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *