بک لینک

دوربین هوشمند یقه ای خاطرات شما را ثبت می کند

 دوربین هوشمند یقه ای خاطرات شما را ثبت می کند

به گزارش مهر به نقل از ویربل، این دوربین به بچه ها و والدین آنها امکان می دهد تا به طور خودکار از لحظات جذاب و خاطره انگیز زندگی عکاسی و فیلمبرداری کنند و مطمئن باشند که هیچ لحظه نابی را از دست نمی دهند.

 

دوربین بنجامین باتن که به شکل یک دایره کوچک طراحی شده و با گیره ای که دارد به یقه لباس افراد آویزان می شود، به طور خودکار و بدون دخالت انسان ها از صحنه هایی که ارزشمند تشخیص دهد عکاسی می کند.

 

نرم افزار هوش مصنوعی این دوربین قادر به شناسایی اصوات و حرکات است و در شرایطی که مناسب تشخیص دهد عکسی را از محیط اطراف ثبت می کند. دوربین مذکور برای فیلمبرداری هم قابل استفاده است و فناوری شناسایی چهره آن می تواند اعضای خانواده را از افراد غریبه متمایز کند.

 

دوربین بنجامین باتن قادر به سه ساعت فیلم برداری ویدئویی با کیفیت ۱۰۸۰p و با سرعت ۲۵ فریم درثانیه است. دوربین یاد شده دارای قاب ضدآب است و لذا می توان از آن برای فیلمبرداری در شرایط بارانی، استخر و … استفاده کرد. البته به منظور رفع نگرانی های والدین در مورد حفظ سلامت بچه ها، دوربین یادشده دارای وای – فای یا بلوتوث نیست.

 

محتوای حافظه این دوربین از طریق پرت یواس بی قابل انتقال به رایانه شخصی است و یک برنامه نرم افزاری نیز برای مدیریت عکس ها و ویدئوها همراه با آن عرضه می شود.  عرضه عمومی این دوربین از شهریور ماه و به قیمت ۱۷۰ دلار آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *