بک لینک

آشپزی با ماهی تابه هوشمند Pantelligent !!

 آشپزی با ماهی تابه هوشمند Pantelligent !!

ماهی‌تابه هوشمند Pantelligent
با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی تصور هر وسیله‌ی هوشمند را باید داشت. پیش از این باید برای سرخ کردن غذاها مانند ماهی و سیب‌زمینی باید منتظر و مراقب می‌بودیم تا غذا نسوزد.
امروزه با Pantelligent که یک ماهی‌تابه هوشمند است دیگر مشکلات قدیم وجود ندارد. ماهی‌تابه Pantelligent با اپلیکیشن اندروید و آی‌اواس خود شما را در آخرین وضعیت غذایتان قرار می‌دهد. اپلیکیشن‌ این ماهی‌تابه شما را در جریان دمای لحظه به لحظه غذا قرار می‌دهد تا بتوانید یک ماهی را به بهترین حالت ممکن سرخ کنید.

 

 این ماهی‌تابه هوشمند 12 اینچ قطر و حدود 2 اینچ عمق دارد

 

همچنین ماهی‌تابه Pantelligent آشپزی را برای شما لذت بخش می‌کند. مانند یک سرآشپز با شما صحبت می‌کند و مراحل طبخ غذا را توضیح می‌دهد، همچنین زنگ هشدار تنظیم می‌کند تا غذا را فراموش نکنید.

 

ماهی‌تابه Pantelligent با اپلیکیشن اندروید و آی‌اواس شما را در آخرین وضعیت غذایتان قرار می‌دهد
ماهی‌تابه Pantelligent یک معلم آشپزی هم هست و برای کسانی که دوست دارند در خانه آشپزی کنند لذت‌بخش است. این ماهی‌تابه هوشمند 12 اینچ قطر و حدود 2 اینچ عمق دارد. کف نچسب این تابه کیفیت بالایی دارد و از 3 تا 5 سال همین کیفیت را حفظ می‌کند. در نتیجه شستن این ظرف بسیار ساده است البته نمی‌توان آن را در ماشین ظرف‌شویی قرار داد.

 

ماهی‌تابه Pantelligent

 

کف نچسب  ماهی‌تابه هوشمند Pantelligent کیفیت بالایی دارد

 

زمانی که آماده آشپزی بودید کافی است از اپلیکیشن ماهی‌تابه Pantelligent غذایی که دوست دارید را انتخاب کنید تا این اپلیکیشن مرحله به مرحله به شما آموزش دهد چگونه آن را درست کنید و مواد را چه زمانی و به چه ترتیبی در تابه بریزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *