بک لینک

اپل ۱۰ مدل آزمایشی از آیفون ۸ تولید کرده؛ یکی از آن‌ها صفحه نمایش خمیده دارد

 اپل ۱۰ مدل آزمایشی از آیفون ۸ تولید کرده؛ یکی از آن‌ها صفحه نمایش خمیده دارد

دیجی کالا، براساس اطلاعات منتشر شده در سایت Wall Street Journal  شرکت اپل یک مدل از آیفون ۸ را با صفحه نمایش خمیده می‌سازد. حتی گفته شده که این شرکت مدل‌های آزمایشی مختلفی از آیفون ۸ ساخته که کیفیت صفحه نمایش آن‌ها بیشتر از گوشی‌های سامسونگ است. در واقع این گوشی کیفیتی بیشتر از ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل صفحه نمایش گلکسی S7 را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. اگر این خبر صحت داشته باشد، اولین‌باری است که اپل قصد دارد این‌قدر کیفیت صفحه نمایش گوشی‌هایش را ارتقا دهد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که شایعات به استفاده از صفحه نمایش ۴K در گلکسی S8 اشاره می‌کنند.

 

در شایعات گفته شده که صفحه نمایش آیفون‌های بعدی را سامسونگ تولید خواهد کرد که البته این موضوع جای تعجب ندارد. سامسونگ همیشه یکی از بزرگ‌ترین تامین کننده‌های قطعات آیفون بوده است. در بخش دیگری از شایعات گفته شده که اپل در حال حاضر ۱۰ مدل آزمایشی از آیفون بعدی تولید کرده که یکی از آن‌ها از صفحه نمایش خمیده بهره می‌برد و خیلی‌ها امید دارند که این محصول سال آینده در اختیار مردم قرار بگیرد.

 

آیفون ۸ با صفحه نمایش خمیده گران‌ترین مدل آیفون سال آینده خواهد بود. به احتمال زیاد سال بعد سه مدل آیفون راهی بازار می‌شود که دو مدل LCD دارند و یک مدل با صفحه نمایش OLED خمیده به فروش می‌رسد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *