بک لینک

گلکسی نوت ۷ سال آینده دوباره به بازار می‌آید؟

 گلکسی نوت ۷ سال آینده دوباره به بازار می‌آید؟

دیگر هر کسی که خبرهای دنیای تکنولوژی را دنبال کند می‌داند چه برسر گلکسی نوت ۷ شرکت سامسونگ آمد و چرا و چطور این گوشی از بازار جمع‌آوری شد. پس از جمع شدن این گوشی سوال‌های زیادی ذهن بسیاری از کاربران و تحلیل‌گران را به خود مشغول کرد.

 

یکی از این سوال‌ها این بود که سامسونگ قصد دارد با این همه گوشی جمع‌آوری شده دقیقا چه کند؟ این گوشی‌ها کاملا نابود می‌شوند یا اجزای‌شان قرار است جدا شوند و بازیافت شوند؟ قرار است اجزای نوت ۷ در گوشی‌های آینده سامسونگ استفاده شوند؟ به هر حال همه این تصمیم‌ها می‌توانند گزینه‌های محتمل شرکت سامسونگ باشند. اما یک گزینه دیگر هم هست، گزینه‌ای که کمی ترسناک به نظر می‌رسد.

 

یک گزارش می‌گوید سامسونگ این گزینه‌ را هم در نظر دارد که گوشی‌های نوت ۷ ریفربیشد شده را در بازارهایی مثل هند و ویتنام به فروش برساند. به این شکل کمی از ضرر بزرگ مربوط به این گوشی جبران می‌شود و سامسونگ هم دیگر لازم نیست این مدل‌ها را نابود کند.

 

شاید ایده مطرح شده در نگاه اول بد به نظر نرسد اما با در نظر گرفتن اینکه سامسونگ هنوز نمی‌داند مشکل نوت ۷ دقیقا چه بود ارسال دوباره این گوشی به بازار چندان عاقلانه به نظر نمی‌رسد.

 

از طرفی مطمئنیم سامسونگ اصلا دوست ندارد سال ۲۰۱۷ هم پر شوند از خبرهای انفجار نوت‌های ۷ ریفربیشد شده در هند و ویتنام. به هر حال باید دید سرنوشت نوت‌های ۷ ‌ای که روی دست سامسونگ مانده‌اند چه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *