بک لینک

نکسوس‏های جدید گوگل Nexus 5X و Nexus 6P نام دارند

نکسوس‏های جدید گوگل Nexus 5X و Nexus 6P نام دارند

نکسوس‏های جدید گوگل Nexus 5X و Nexus 6P نام دارند
هرچه به زمان احتمالی معرفی نسل جدید دستگاه‏های سری نکسوس گوگل نزدیک‏تر می‏شویم، شاهد درز اطلاعاتی بیشتری پیرامون این محصولات هستیم، در همین رابطه یکی از منابع نزدیک به ساکنان مانتین ویو نقل کرده که دو گوشی نکسوس 2015 به ترتیب Nexus 5X و Nexus 6P نامگذاری شده‏ اند.

 

طبق گزارش‏هایی که Droid-Life منتشر کرده، سال 2015 یک‌سال ویژه برای سری نکسوس خواهد بود تا جایی که گوگل قصد دارد روند نامگذاری این دستگاه‏ها را تغییر دهد. بر این اساس انتظار می‏رود نکسوس ساخت ال‏ جی که تا پیش ‏از این نکسوس 5 نامیده می‏شد، با نام Nexus 5X راهی بازار شود؛ این در حالی است که نکسوس ساخت هوآوی نیز Nexus 6P نامیده می‏شود.

 

هرچند گوگل هنوز به شایعات فوق واکنشی نشان نداده، با این حال وب‏سایت منبع بر این نکته استدلال می‏کند که شرکت هوآوی اکثر گوشی‏های پرچمدار خود را به پیشوند حرف (P) تولید می‏کند، از این رو دور از ذهن نخواهد بود که نکسوس ساخت این شرکت نیز از همین قاعده پیروی کند.
در هر حال  برای پی بردن به صحت ‏و سقم این شایعات و اطلاعاتی که تا پیش از این در رابطه با سری جدید نکسوس منتشر شده باید تا تاریخ هفتم مهرماه و مراسم رونمایی از این محصولات صبر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *