بک لینک

گوشی بلک بری پورشه طلاکاری شد

گوشی بلک بری پورشه طلاکاری شد

کمپانی ویتنامی با مطلا کردن (زرنگار کردن محصول) بلک بری پورشه دیزاین، این گوشی مجهز به سیستم عامل بلک بری ۱۰٫۳ را به قیمت ۲۴۴۰ دلار (با دلار ۳۶۶۰ تومان حدود ۸ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان) به فروش می‌رساند.
بلک بری پورشه مدل P9983 که سال گذشته راهی بازار شد، یکی از گوشی‌های زیبا و ام بلک بری است که سیستم عامل کانادایی (سیستم عامل قدیمی و اورجینال قبل از اندرویدی شدن)روی آن نصب است.

اما کمپانی ویتنامی Karalux گوشی پورشه را با طلاکاری کردن (۲۴ عیار) به قیمت۵۵ میلیون دانگ (واحد پول ویتنام/VND) 2440 دلار به مشتریان خارجی می‌فروشد. اگر داخل ویتنام باشید تنها باید ۲۲۱۹ دلار بپردازید. همچنین اگر این گوشی را دارید می‌توانید تنها با پرداخت ۶۶۵ دلار تا ۸۸۷ دلار (بسته به عیار طلا و کیفیت جنس) گوشی خود را مطلا کنید.

به گزارش خبرآنلاین، همان طور که می دانید این گوشی لمسی نیست و با داشتن نمایشگر ۳٫۱ اینچی رزولوشن ۷۲۰ در ۷۲۰ پیکسل داشته و مجهز به پردازنده اسنپ دراگون S4 Pro با سرعت ۱٫۵ گیگاهرتز و با معماری ۲ هسته ای است.

دو گیگ رم (حافظه موقت)، ۶۴ گیگ حافظه داخلی (در کنار اسلات برای افزودن حافظه جانبی) و دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی و باطری ۲۱۰۰ میلی آمپری از گوشی‌های کلاسیک بلک بری محسوب می‌شود که طرفداران خاص خود را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *