بک لینک

عرضه تبلت جدید گوگل با قابلیت‌های شگفت‌انگیز

عرضه تبلت جدید گوگل با قابلیت‌های شگفت‌انگیز

تبلت جدید گوگل که بیشتر شبیه به کروم بوک است، Google Pixel C نام گرفته و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند. این محصول تا روزهای آینده عرضه خواهد شد و انتخاب جدیدی را پیش روی کاربران قرار می دهد.

معرفی این محصول در حالی است که برخی از سایت ها مانند Benchmarks امتیاز قابل توجهی را برای سخت افزار این محصول در نظر گرفته اند.

اما باید گفت دور از انتظار نبود که محصول جدید گوگل بتواند چنین امتیازی را کسب کند. Pixel C به جدیدترین پردازنده Nvidia با نام Tegra X۱ تجهیز شده است. این پردازنده باعث شده تا این محصول تبدیل به تبلتی فوق العاده شود. Pixel C در زمانی که به صورت تک هسته ای به فعالیت می پردازد از سرعت پردازنده ۱۳۹۵ و در حالت چند هسته ای به سرعت ۴۳۴۵ می رسد.

نکسوس ۹ از نمایشگر ۸.۹ اینچی از نوع ۱۵۳۶x۲۰۴۸ IPS LCD و تراکم پیکسل ۲۸۸ppi برخوردار بود که شرایط متفاوتی را برای مطالعه و وب گردی فراهم می کرد. نکسوس ۹ اولین تبلتی بود که با خود جدیدترین نسخه اندروید Android ۵.۰ Lollipop را به همراه داشت.

اما در مقایسه این دو تبلت باید گفت، نکسوس ۹ از پردازنده Tegra K۱ برخوردار شده بود که نشان از تفاوت عملکرد بین این دو تبلت دارد. Pixel C از رم ۳ گیگابایتی و قابلیت افزایش حافظه آن برخوردار شده است. بنا به گزارشات منتشر شده، گوگل قصد دارد تا این محصول را همانند کروم بوک ها عرضه کند تا بتواند تبدیل به گجتی متفاوت برای تسهیل شدن کارهای روزمره کاربرانش شود.

تبلت جدید گوگل به صفحه نمایش ۱۰.۲ اینچی تجهیز شده که از آیپد پرو کوچکتر بوده و از USB-C نیز پشتیبانی می کند. ورودی پورت سری C  تا ۱۰ برابر سرعت انتقال داده ها را نسبت به USB۲ افزایش می دهد. این تبلت با قیمتی در حدود ۴۹۹ دلار وارد بازار فناوری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *