بک لینک

رونمایی از کامپیوتر جیبی

رونمایی از کامپیوتر جیبی

MagicStick wave حاصل بودجه‌ی تامین شده در کمپین حمایتی ایندی گوگو می‌باشد. این دستگاه یک استیک کوچک و قدرتمند بوده که دارای یک پردازنده‌ی Cherry Trail Z8700 اینتل به همراه پردازنده گرافیکی 16 هسته‌ای در کنار هشت گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.
می‌توان به راحتی این کامپیوتر کوچک را به پورت HDMI تلویزیون یا مانیتور متصل کرد و برای کنترل آن از یک کیبورد و ماوس یا اپلیکیشن موبایل روی اسمارت‌فون یا تبلت استفاده کرد.

در حال حاضر می‌توان با 249 دلار Wave را پیش‌خرید کرد و این محصول به همراه اندروید در کنار نسخه‌ی ویندوز 10 سه ماهه‌ی آزمایشی عرضه می‌شود. برای دریافت نسخه‌ی کامل ویندوز 10، باید 49 دیگر پرداخت شود.
علاوه بر HDMI 2.0، به پورت USB 3.1 Type-C نیز در این دستگاه برای انتقال داده‌ی سریع‌‌تر، یک اسلات microSD برای گسترش فضای ذخیره‌سازی، و وای-فای 802.11ac امکان دسترسی است.

 

این استیک در کمتر از هفت ثانیه راه‌اندازی می‌شود و فقط از 5 وات انرژی استفاده می‌کند. همچنین امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی این دستگاه تا 128 گیگابایت با پرداخت 79 دلار دیگر وجود دارد.

با این حال اگر خواهان یک مدل ارزان‌تر از کامپیوترهای جیبی هستید، MagicStick One با قیمت 99 دلار به فروش می‌رسد که با پردازنده‌ی کم قدرت‌تر Cherry Trail Z8300 و دو گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *