بک لینک

دستبند هوشمند آی‌کچر

دستبند هوشمند آی‌کچر

دستبند هوشمند آی‌کچر افزون بر الگوهای قابل سفارشی سازی خود، ویژگی ها و عملکردهای بسیار دیگری را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد. آی‌کچر محصول نوآورانه و پیشرفته ای است که در سه اندازه 165 میلیمتر، 180 میلیمتر و 200 میلیمتر عرضه خواهد شد.

 

دستبند هوشمند آی‌کچر از طراحی زیبا با قابی فلزی سود می برد که احساس محصولی شیک و رده بالا را به کاربر منتقل می کند. این دستبند به نمایشگر جوهر الکترونیک پنج اینچی خمیده مجهز است و از فناوری بلوتوث برای برقراری ارتباط بی سیم با آی‌فون بهره می برد. با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی آی‌کچر می توانید الگوهای مورد نظر خود را سفارشی سازی کنید.

افزون بر الگوهای شیک و زیبا، دستبند هوشمند آی‌کپچر امکان نمایش اعلان های دریافتی روی گوشی هوشمند را فراهم می کند. پوشش نانو آبگریز غیر سمی این محصول آن را در برابر ریزش آب مقاوم ساخته و باتری 100 میلی آمپر ساعتی قابل شارژ با یک بار شارژ تقریبا تا یک سال دوام می آورد.

 

آی‌کچر برای تامین مالی پروژه خود کمپینی را در وب سایت کیک استارتر راه اندازی کرده و این دستبند هوشمند به قیمت 239 دلار پیش فروش شده است. عرضه آی‌کچر از فوریه 2016 برنامه ریزی شده و قرار است نسخه اندرویدی آن نیز روانه بازار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *