بک لینک

نظارت بر ایمنی منزل با سیستم امنیتی هوشمند+تصویر

نظارت بر ایمنی منزل با سیستم امنیتی هوشمند+تصویر

این سیستم به نام Flare، هوشمند بوده و نرم‌افزار آن زمانی که افراد خانواده در منزل هستند، بر آن‌ها نظارت نمی‌کند اما هنگامی که این اشخاص خانه را ترک می‌کنند، بر امنیت منزل نظارت می‌کند.
سامانه ابداعی دارای هر دو سیستم‌ شناسایی چهره و صداست و هنگام حضور حیوانات در منزل، آژیر آن به صدا در نمی‌آید. با استفاده از Flare، کاربر نیازی به نظارت بر دوربین‌های وب‌کم یا بررسی‌کردن سیستم‌ امنیتی ندارد؛ همچنین، نیازی نیست که شخص زمانی که به خانه می‌آید کدی را وارد کند زیرا سیستم او را هنگام ورود به منزل شناسایی می‌کند.

 

نظارت بر ایمنی منزل با سیستم امنیتی هوشمند+تصویر

  سیستم امنیتی جدید

 

زمانی که کاربر در منزل نیست، هر اتفاقی که در خانه بیفتند، ابزار امنیتی هوشمند وی را از آن آگاه می‌کند.باتری‌های لیتیم-یون این سامانه حتی زمان قطع برق کار می‌کنند و با وجود وای‌فای و 3G نیازی به کابل نیست.

  سیستم امنیتی جدید

نصب این سیستم ایمنی در 10 دقیقه تکمیل می‌شود و برنامه‌نرم‌افزاری همراه آن برای اندروید یا iOS، کاربر را به یک شبکه متصل می‌کند تا با کمک آن ستینگ‌های سیستم را اجرا کند.

  سیستم امنیتی جدید

برنامه نرم‌افزاری این ابزار، کاربر را همواره از اوضاع منزل مطلع نگه می‌دارد و به وی امکان کنترل از راه دور Flare را می‌دهد. این محصول ماه دسامبر عرضه می‌شود و قیمت آن 280 دلار اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *