بک لینک

عرضه گوشی هواوی P8 lite در آمریکا

عرضه گوشی هواوی P8 lite در آمریکا

عرضه گوشی هواوی P8 lite در آمریکا
همانطور که می دانید کمپانی چینی هواوی اخیرا گوشی های P8 و P8max خود را معرفی کرده است. در آن زمان اعلام شد که فعلا برنامه ای برای عرضه این گوشی ها در  بازار آمریکا وجود ندارد اما حالا قرار است نسخه لایت (lite) گوشی P8 یا همان Huawei P8 lite در آمریکا عرضه شود.
گوشی هوشمند P8 lite شباهت های زیادی به P8 دارد ولی شرکت سازنده برای کاهش قیمت محصول مجبور شده تا بعضی از مشخصات سخت افزاری آن را تغییر دهد. بنابراین این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۲۰p به جای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی ۱۰۸۰p گوشی P8 استفاده می کند و همچنین پردازنده P8 Lite از نوع Qualcomm Snapdragon 615 هشت هسته ای می باشد که با فرکانس کاری ۱٫۵ گیگاهرتز عمل می کند. این گوشی هوشمند از ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز برخوردار می باشد.

گوشی هوشمند P8 lite از سیستم عامل اندروید ۴٫۴٫۴ کیت کت استفاده می کند

 

دوربین پشتی P8 lite کیفیتی ۱۳ مگاپیکسلی داشته و از تکنولوژی Snapshot هوآوی بهره می برد که به کاربر اجازه می دهد تا با دو بار فشردن متوالی کلید کاهش صدا، عکس برداری کند. این دوربین می تواند ویدیویی هایی با حداکثر کیفیت ۱۰۸۰p ضبط کند در حالی که دوربین ۵ مگاپیکسلی جلوی دستگاه، قادر خواهد بود ویدیو ها را تنها تا حداکثر کیفیت ۷۲۰p ذخیره کند.گوشی هوشمند P8 lite از سیستم عامل اندروید ۴٫۴٫۴ کیت کت استفاده می کند که بر روی آن رابط کاربری اختصاصی هوآوی یعنی Emotion UI 3.0 اعمال شده است.

 

فروش این گوشی از دیروز در فروشگاه آنلاین هوآوی و همچنین وب سایت آمازون آغاز شده است. تلفن هوشمند P8 lite همچنین از طریق خرده فروشی هایی از قبیل B&H Photo Video ، Best Buy، Target و Fry’s قابل خریداری خواهد بود. قیمت این گوشی در خرده فروشی ها برابر ۲۴۹ دلار اعلام شده در حالی که هوآوی از تاریخ ۳ تا ۶ ژوئن آن را با تخفیفی ویژه، به قیمت ۱۹۹ دلار عرضه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *