بک لینک

سامسونگ و فروش بیش از حد انتظار گلکسی S6 Edge

IMG_43021

صرفا ۴ روز پیش و در تاریخ ۱۰ آوریل، عرضه جهانی کهکشانی های جدید سامسونگ آغاز شد؛ شرکت کره ای که پیشتر تجربه فروش نوت اج را داشته، انتظار استقبالی معمولی و اندکی پر شورتر از اس ۶ اج داشت، اما حال خبر می رسد که در این چند روز، آمار فروش گلکسی اس ۶ Edge مدیران سامسونگ را متعجب و شگفت زده کرده است.

یکی از منابع کره ای به نام Yonhap News می گوید که خود سامسونگ نیز از چنین استقبالی شگفت زده شده و عنوان کرده که «میزان فروش نسخه Edge بسیار بیشتر از حد انتظار بوده است.»

یک منبع دیگر نیز ذکر کرده که در کشور کره، فروش پرچمداران جدید بیش از هر زمان دیگری در مقایسه با سایر نسخه های Galaxy S بوده است. به شکل جالبی، حدودا نصف افرادی که می خواهند اس ۶ را بخرند، به سراغ نسخه Edge می روند.

Yonhap News همچنین عنوان می کند که یک مدیر بلند پایه سامسونگ به آنها گفته: «ما در زمینه پیشبینی در خصوص میزان تقاضا برای Edge شکست خوردیم.» پیشتر هم البته در دیجیاتو برایتان گفته بودیم که غول کره ای بیش از یک ماه است که برای تامین قطعه و در اصل نمایشگر خمیده موبایل مورد بحث با مشکل مواجه شده که همین موضوع نیز خبر از تعداد بسیار بالای تقاضا و پیش سفارش آن می داد.

صرفا مدتی پیش بود که شنیدیم گلکسی های جدید سامسونگ تا پایان سال جاری میلادی به فروشی ۵۰ میلیونی دست خواهند یافت؛ حال نیز حرکت آغازین این محصولات در بحث فروش بسیار پر سرعت بوده و می توان گفت انتظار می رود پیشبینی ۵۰ میلیونی تا پایان سال به حقیقت بپیوندد.

برای آشنایی بیشتر با پرچمداران سامسونگ، می توانید بررسی تخصصی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج را در دیجیاتو مطالعه فرمایید.

منبع:دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *