بک لینک

اپلیکیشن Trepn را برای نظارت بر عمکلرد تراشه‌ های اسنپدراگون معرفی کرد

2dfc975095d86716db80641d4295f70c_M

امروز کوالکام اپلیکیشنی با عنوان Trepn Profiler معرفی و عرضه کرد که برای مدیریت گجت‌های مجهز به پردازنده‌های این کمپانی توسعه یافته است. این اپلیکیشن بسیار کاربردی برای هر دو گروه کاربران معمولی و پاور یوزرها یا کاربرانی که از گوشی‌های‌هوشمند خود استفاده‌‌ای فراتر از کاربردهای روزانه می‌کنند، توسعه داده شده است.

کاربران معمولی می‌توانند با استفاده از سرویس Trepn Profiler اپلیکیشن‌هایی که پردازنده را به خود مشغول کرده و منجر به اتمام زودرس باتری می‌شوند، شناسایی کرده و غیرفعال کنند. این اپلیکیشن می‌تواند مشکلات مرتبط با مصرف بالای باتری را در انواع گجت‌های مجهز به پردازنده‌های کوالکام شناسایی کرده و تا حدودی حل کند. کاربران حرفه‌ای و توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن انواع هسته‌ها، رام‌ها و اپلیکیشن‌هایی را که خود توسعه می‌دهند از نظر مصرف پردازنده و منابع بسنجند.

از جمله‌ی قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به میزان بار هر هسته‌ی پردازنده، فرکانس پردازنده‌ی گرافیکی به‌همراه بار پردازشی، میزان استفاده از اتصالات شبکه و قدرت باتری در واحد میلی وات اشاره کرد.

با فعال کردن Advanced Mode اپلیکیشن Trepn امکان ذخیره‌ی آفلاین داده‌های مربوط به عملکرد پردازنده را فراهم می‌کند که از این‌ طریق می‌توان بعدها نیز وضعیت پردازنده را بررسی کرد. این اپلیکیشن قادر است خروجی باتری را نیز در دو واحد میلی آمپر و میلی وات در اختیار کاربر قرار دهد.

توسعه‌دهندگان می‌توانند از وجود قابلیت‌های دیگری در این اپلیکیشن بهره ببرند که از جمله‌ی آن می‌توان به Android intents، External Control و Per-Rail Power Measurements اشاره کرد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان به راحتی عملکرد کد توسعه یافته برای اپلیکیشنی را در استفاده از منابع و همچنین اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های دیگر اندروید مشاهده کرد.

در صورتی که دوست دارید این اپلیکیشن را مورد استفاده قرار دهید می‌توانید به گوگل‌پلی مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *