بک لینک

این محصولات هوآوی به اندروید 5 آپدیت خواهند شد!

IMAGE634825597873835302

با اینکه به معرفی جدیدترین پرچم‌دار کمپانی خوش‌نام هوآوی یعنی P8 نزدیک می‌شویم، این کمپانی برخی از محصولات سال 2014 خود را جهت دریافت بروز رسانی اندروید 5 آماده می‌کند.

هوآوی برای این محصولات اندروید 5 را عرضه خواهد کرد:

Ascend Mate 2، Ascend P7، Ascend Mate 7 و Ascend G7

طبق اعلام رسمی این کمپانی، اولین گوشی مورد نظر در این لیست، Mate 7 خواهد بود که در ماه می این بروز رسانی خوشمزه را دریافت خواهد کرد. این گجت زیبا در سپتامبر سال 2014 با اندروید کیت کت به بازار عرضه شد.

پس از آن P7 و Mate 2 هر دو در ماه جولای، طعم آب‌نبات چوبی را خواهند چشید. خبری که کاربران این محصولات را به شدت خوشحال خواهد کرد. نکته جالب برای Mate 2 این است که این محصول به طور مستقیم از اندروید 4.3 یا همان آب‌نبات ژله‌ای به لالی پاپ آپدیت خواهد شد. آخرین محصول میان رده هوآوی نیز یعنی G7 کمی دیرتر و در ماه سپتامبر به اندروید 5 بروز رسانی خواهد شد.

خبر خوش دیگر برای کاربران این محصولات این است که در کنار بروز رسانی سیستم عامل این دستگاه‌ها، رابط کاربری آن‌ها نیز به طور کلی عوض شده و به نسخه سوم Emotion UI ارتقا پیدا می‌کند.

لازم به ذکر است که این کمپانی به هیچ وجه سرعت سایر کمپانی‌های رقیب را در عرضه بروز رسانی‌های جدید خصوصا نسخه لالی پاپ برای گجت‌های اندرویدی‌اش ندارد؛ اما همین خبر می‌تواند تا اندازه‌ای کاربران بی‌شمار این کمپانی چینی را راضی و خوشحال کند!

Huawei-Android-Lollipop-updates-01-283x400

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *