بک لینک

تا ماه اکتبر منتظر نسل بعدی سرفیس پرو 3 مایکروسافت نباشید

e19ead5f6d217bfaa99d8a8159e764c6_M

بعد از معرفی تبلت سرفیس پرو 3 توسط مایکروسافت، نظر مساعد بسیاری از کاربران و کارشناسان را نسبت به این دستگاه شاهد بودیم تا جایی که در برخی از بررسی‌ها از آن به عنوان برترین تبلت موجود در بازار یاد می‌شد. خیلی‌ها منتظر رونمایی از نسل بعدی سرفیس پرو هستند که متاسفانه اخباری منتشر شده که نباید به زودی منتظر عرضه این تبلت باشیم.

با توجه به معرفی تبلت سرفیس 3 که طراحی خود را از نمونه موفق سرفیس پرو 3 وام گرفته است و در پیش بودن کنفرانس توسعه‌دهندگان Build 2015، به نظر می‌رسد ردموندی‌ها تصمیم گرفته‌اند به جای بازه زمانی ژوئن یا جولای، نسل بعدی سرفیس پرو 3 را بعد از انتشار ویندوز 10 معرفی کند.

در حالی که منتظران تبلت جدید مایکروسافت از شنیدن این خبر خوشحال نخواهند شد، ولی به نظر می‌رسد عرضه نسخه جدید سرفیس پرو بعد از انتشار ویندوز 10 یعنی این عضو جدید اولین محصولی است که به سیستم عامل جدید ردموندی‌ها مجهز می‌شود.

با این وجود، از آنجایی که قرار است ویندوز 10 به صورت رایگان برای کاربران ویندوز 8.1 در دسترس باشد، مایکروسافت می‌تواند در صورت نیاز زودتر از موعد محصول خود را معرفی کند.

به جز تاریخ عرضه سرفیس پرو 3 به بازار، طراحی ظاهری و مشخصات فنی دستگاه برای ما جذاب‌تر است. هنوز شایعه یا افشاگر‌ی‌های موثقی منتشر نشده است و تنها ماه گذشته اعلام شد نسل بعدی سرفیس پرو احتمالا در دو نسخه 12 و 14 اینچی با نمایشگر 2K در کنار فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی و رم 16 گیگابایتی معرفی خواهد شد.

مانند دیگر اعضای خانواده سرفیس پرو، نسل بعدی این دستگاه نیز دارای قلم استایلوس خواهد بود و انتظار می‌رود در کنار کیبوردهای تایپ کاور را ببینیم. قطعا برچسب قیمتی این تبلت نسبت به سرفیس 3 که به تازگی معرفی شده نیز خیلی بالاتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *