بک لینک

با کلش آف کلن بیشتر آشنا شوید!

روزانه کاربران زیادی بازی جذاب کلش اف کلن را دنبال می‌کنند و با عضو شدن در گروه‌های متفاوتی در جنگ‌های بین قبیله‌ای شرکت می‌نمایند، ما در این خبر به بررسی چند تن از شخصیت‌ها می‌پردازیم تا کاربرانی هم که با این بازی اعتیاد آور آشنا نیستند شروعی قدرتمند داشته باشند.

آرچر

آرچر شخصیتی به شکل یک راهبه با کلاه بارانی دارد و در جنگ‌ها از گلوله‌های آتشین استفاده می‌کند ولی با بالا رفتن پول به جای استفاده از توپ‌های آتشین از رعد استفاده می‌کند و در جریان بازی از جایگاه خوبی برخوردار است.

گوبلین

گوبلین موجود سبز رنگی است و یک کیسه در پشت خود داشته شخصیتی دزد مانند دارد ولی از جایگاه پایینی برخوردار است و وقتی در جنگ‌ها شرکت می‌کند تا پایان جان خود به دزدیدن منابع ادامه می‌دهد.

جیانت

جیانت موجودی قوی هیکل و نیرومند است که همیشه لبخند بر لبانش است که در جنگ‌ها جایگاه بخصوصی دارد و در نبرد اول از همه خود به توپ خانه و امثال آن‌ها حمله می‌کند و با اضافه شدن پول‌ها تجهیزات به او اضافه می‌شود و در لول آخر یک ریش بلند و یک جلیقه پشمی سیاه به تن می‌کند و قدرت خوبی دارد.

ارچر تاور-ویزارد تاور

ارچر تاور جایگاهی است که ارچر در بالا آن قرار دارد و شما با قرار دادن آن در کلش خود از کلن شما محافظت می‌کند.

ویزارد تاور جایگاهی است که ویزارد یا کمان‌دار در آنجا قرار دارد و دیده‌بانی می‌کند و با قرار دادن آن در کلش خود از منابع شما دفاع می‌کند.

هیلر

هیلر موجودی است که مثل فرشته و کار آن در جنگ‌ها جان دادن به جنگ جویان است ولی نمی توانند به خود جان بدهد و شخصیتی فداکارانه در جنگ‌ها ایفا می‌کند که از جان خود می‌گذرد و به جنگ جویان جان می‌دهد.

دیوار خراب کن

همان طور که از اسم آن پیداست این موجود شخصیتی دارد که با شرکت کردن در جنگ‌ها به سمت دیوار حرکت می‌کند و با بمب‌هایی که در دست دارد دیوار را خراب می‌کنند و شکلی اسکلتی دارد.

بیلدر

بیلدر زحمت‌کش اسم خوبی است که می‌توان به این شخصیت داد زیراکه بدون وقفه در کلش شما کار می‌کند تا کلش شما رو آباد سازد و وسایل جنگی را قوی‌تر کند و همیشه لبخند می‌زند.

آی تی رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *